• Rome
  • Chisinau
Cedacri International

Departament Business Process Outsourcing

PDF Print E-mail

Departamentul Business Process Outsourcing (BPO) vizeaza exclusiv serviciile bancare externalizate, ce implică efectuarea numeroaselor servicii destinate băncilor italiene care sunt clienţii Grupului Cedacri.

B.P.O. are drept obiectiv:
• asigurarea respectării scadenţelor
• respectarea parametrilor de calitate
• desfăşurarea în ansamblu şi calitatea serviciilor furnizate
• alinierea operatorilor la exigenţele cerute de clienţi
• formarea continuă a operatorilor

Departamentul BPO este format din două Direcţii: Back Office şi Banking Services.

Direcţia Back Office oferă o gama larga de servicii destinate sistemului bancar italian, avînd drept competenţă primară efectuarea operaţiunilor bancare în limita scadenţelor cerute de sistem, gestionarea tranzacţiilor, introducerea de date direct în sistemele clientelei, prelucrarea documentelor, cît şi monitorizarea, arhivarea şi administrarea operaţiunilor efectuate.

Lista completă a serviciilor:
• Back Office Hîrtii de Valoare
• Back Office Credite Ipotecare
• Data Entry Anagrafica Clienţi
• Call Center Home Banking
• Gestionarea contractelor Home Banking
• Verificarea Hîrtiilor de Valoare
• Gestionarea Portafoliului Incasso
• Poşta Electronică Certificată
• Data Entry SAP
• Actualizare Bancilor de Date

Direcția Banking Services presteză o varietate de servicii, anumite – 24/24 șapte zile din șapte.

Lista completă a serviciilor:
• Monitorizarea Bancomat (circa 1.600)
• Assistenţa POS (circa 14.400)
• Monitorizarea fraudelor şi blocarea cardurilor bancare (activitate 24/24 ore, 7/7 zile )
• Call Center (activitate 24/24 ore, 7/7 zile)
• Monitorizarea Serverelor
• Centralino Grupului Cedacri

Pentru a garanta securitatea clienților noștri Cedacri International a devenit deținătorul certificatul PCI DSS. Standardul Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS) a fost creat de Visa și Mastercard, sustinute de toate circuitele majore internaționale care operează în acest sector al carui scop este de a garanta securitatea și protecția informațiilor deținătorilor de carduri bancare.